طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

استعداد طنزنویسی دارید؟!

م.ر سیخونکچی | سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۲۶ نظر

اگر به حوزه طنز مکتوب علاقه دارید و استعداد نوشتن در این حوزه را در خود احساس میکنید، ذیل همین پست کامنت بگذارید.

انشاالله قرار است برنامه هایی برای شناسیایی استعداد و پرورش در این حوزه انجام شود.

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۲۶)

  • فرزین خاکی
  • سلام
    من علاقه به طنزنویسی دارم و چند مطلب کوتاه و نه چندان جدی در عرصه‌ی طنز!‌ هم نوشتم. 
    علی رغم علاقه‌‌م خیلی فرصت دوره دیدن و پرورش یافتن ندارم راست‌ش :) اما چون علاقه دارم و عرصه‌ی بروز مناسبی نمی‌بینم این‌جا کامنت کردم که اگر شما امکان‌ش رو دارید عرصه‌ی کوچکی رو برای من باز کنید تا محک بزنم خودم رو و از اندک استعدادم بهره‌ها ببرم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    از طریق ایمیل خبرتون میکنم
    ممنون
    سلام و صبح بخیر
    من هم یه طنزپردازم و خیلی علاقه دارم که این راه رو ادامه بدم ولی متاسفانه به دلیل که شهرستانی ام ،هیچ راهی به ذهنم نمی رسید تا اینکه مطلبتون رو خوندم و جدا خوشحال شدم.
    البته اگه وبلاگم رو دیده باشین متوجه شدین که فعلا تعطیلش کردم چرا که الآن طرح ولایت کشوری ام.
    امیدوارم که بشه یه کاری کرد.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ایمیلتون رو لطف کنید
    سلام این پستتون رو که دیدم خیلی خوشحال شدم راستش به طنزنویسی که خیلی علافه دارم احساس می کنم اندک استعدادی شاید تو این زمینه داشته باشم خوشحال می شم اگه یه جا پیدا شه که بتونم خودم رو محک بزنم
    پاسخ:
    سلام
    یه ایمیل فرستادم
    سلام
    منم گاهی مینویسم. البته بخاطر کار و درس و دانشگاه هیچ وقت فرصت نشد جدی رو اینکار وقت بذارم. اخیرا هم یه وبلاگ درست کردم که دیگه نوشته ها پخش و پلا نباشه
    پاسخ:
    سلام
    یه ایمیل فرستادم
    سلام من علاقه وافری به طنز در هر صورت و ظاهری دارم.فکر می کنم شاید بتونم مطالب طنزی هم به نگارش در بیارم که مویرگی مردم بتونن فیض ببرن. البته تا بحال جایی نویسندگی نکردم. اما شک ندارم میتونم افتخار آفرینی کرده و به جامعه خدمت کنم.

    شاگرد مخلص اکبر آقا و عیال مربوطه
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
    سلام
    بنده هم اعلام آمادگی و علاقمندی میکنم برای همکاری در زمینه طنز نویسی...
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
  • حمید اسماعیل زاده
  • سلام ما هم آره دیگه.
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
    سلام منم مشتاقم باشه که ابزاری باشه برای توسعه فرهنگ، بصیرت و...
    میبینم الان دشمن هم از طنز استفاده میکنه ما هم باید بتونیم
    پاسخ:
    یه ایمیل ارسال شد
    سیخونکچی جان آخرین نوشتمو بخون

    http://zakhar.blog.ir/1394/06/04/%D9%85%DA%A9%D8%AA%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DA%A9%D8%A8%D8%B1
    به ایمیل منم میفرستید لطفا؟

    پاسخ:
    ارسال شد
    ببخشید اینجا چی میدن؟ من بعد از شمام جامو نگه دارین لطفا من ی تک پا برم ساندویچ بگیرم بیام :)
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
  • محمد دارینی
  • منم اره.
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
  • ر . ابوترابی
  • سلام . طنز هایی مینویسیم گاهی ...

    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
    منم هستم
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
  • سید محسن حسینی خواه
  • سلام 
    من به یافتن و پرورش استعداد علاقه مندم
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
  • سجاد یوسفی سوره
  • من هم بچه آبادانم و علاقه مند
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
  • مینای فردوس
  • سلام.

    این پست رو دیر دارم می‌بینم انگار. منم گاهی طنز می‌نویسم. برای نشریات اینترنتی، بعضی مجله‌ها و تازگی هم روزنامه.
    پاسخ:
    سلام
    یه ایمیل فرستادم
    من علاقه مندم
    تعدادی از نوشته ها
    http://f-313.persianblog.ir/post/76/
    http://f-313.persianblog.ir/post/78/
    منم هستم با اجازه و لدفن !
    پاسخ:
    برای دوستان یه ایمیل فرستادم
    اگر نرسیده بفرمایید باز هم ارسال کنم
    سلام
    منم میخوام
    البت بگم هر چی بخواید می نویسم کمدی،طنز،درام،ترسناک و... طنز سیاسی ،اجتماعی و... به سبک سریال های آمریکایی(اَوو)،سریال های ایرانی، مطبوعاتی و ... 
    خلاصه که یه پا بنویسم ولی بی تجربه نیاز به امتحان دارم(البت سخت نگیرید لطفاً)
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
    سلام خدمت آقای شهبازی
    بنده از خوانندگان قدیمی وبلاگ شما هستم...
    علاقه مند به فعالیت در این حوزه هستم و در نشریه ی دانشجویی طنز می نوشتم.
    امیدوارم بتونم با اموزش تخصصی بیشتر و بهتر در این زمینه مهارت کسب کنم.
    پاسخ:
    یه ایمیل فرستادم
    سلام
    منم هستم
    پاسخ:
    سلام
    ایمیلتون رو لطف کنید
    قرار بود پرسشنامه جوابش رو به شما بفرستیم
    پاسخ:
    خب بفرستید
  • منم مثل اونا
  • منم مثل اونا
    پاسخ:
    یه ایمیل براتون فرستادم
    پرسشنامه رو پرکنید و برام بفرستید
    سلام
    آقای شهبازی بنده هم خیلی دوست دارم تو طنز نویسی قوی بشم. به خصوص بعد از این که دیدم چه جوری با طنز به نظام حمله می کنند حتی تو شعر فجر. یه تلاش هایی هم کردم.
    سلام
    آقای شهبازی جواب ریانامه شما رو دادم اما جوابی ندادید؟ گفته بودید شما اعلام آمادگی کرده بودید جواب دادم بله اما خبری نشد؟
    پاسخ:
    چیزی بهم نرسیده بود برادر
    یه بار دیگه بهم ایمیل بزنید لطفا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی